آبان ۱۳، ۱۳۸۹

خوره!

ترم های پیش درس نمی خوندم و این موضوع مثل خوره به جونم افتاده بود ! این ترم درس می خونم ولی باز یه چیزی مثل خوره به جونم افتاده ! این ترم جوری شده که بچه ها میاند تمرین هاشونو از من کپی می کنند و با من رفع اشکال می کنند .سر کلاس غلط استاد ها را می گیرم ! این ترم برای هیچ کدوم از امتحان های میان ترم استرس بلد نبودن ندارم . این ترم حتی سر کلاس های گیتارم هم بهترم !به توصیه های دکترم بیشتر از همیشه گوش می دم . شب ها زود می خوابم . صبح ها زود بیدار می شم .ولی باز اون خورهه هست! اون خوره لعنتی داره روانمو می خوره ! و الان بیشتر از قبل نارحتم می کنه ! قبلا فکر می کردم دلیلشو می دونم ! ولی الان حتی دلیلش را هم نمی دونم !
پیوست یک : با تمام این حرف ها ، می خوام به رویه جاری ادامه بدم !

۳ نظر:

یادداشت های یک ذهن مشنگ گفت...

take it easy:d....
یه کم خارجکی بلغور کردم بلکه بیشتر روت اثر بذاره:دی

یادداشت های یک ذهن مشنگ گفت...

take it easy:d....
یه کم خارجکی بلغور کردم بلکه بیشتر روت اثر بذاره:دی

atanaz گفت...

salam
khoobi?
kheyli vaghte k naboodam
up kardam
atanaz