آذر ۲۳، ۱۳۸۸

پست پيوستي !

داشت يادم مي رفت كه آسمون آبيه !
خياببانها موقع تعطيل شدن مدارس دخترانه و پسرانه چقدر خز و غير قابل تحمل ميشه ! &-:
امروز بهم يه پيشنهاد كاري شد ! كه برم تو يك مركز فروش لوازم آرايشي كار كنم ! :دي
هلا اينجا انقدارم كه فكر مي كني بد نيست داره دستم مياد ! جديدا چقدر شما را تحويل مي گيرم كه براي جواب كامنت هاتونون پست مي ذارم ! كاپشن سفيد رو مي پوشي ؟
همين الان كه داشتم اين پست را مي نوشتم يه خانومي به موبايلم زنگ زد و كارم داشت ، گفت : خانوم برگو (!‌) ؟‌ خيلي عادي و بدون دليل گفتم : نه من دخترشونم ! ايشون گوشيشونو جا گذاشتن ، پيغامتون بگيند بهشون مي گم !!! خانومه كه منو 20 باري ديده ،20 ثانيه سكوت كرد و به اين فكر كرد كه چه طور يه دختر 20 ساله يه دختر 20 ساله داره بعدش هم گوشي روقطع كرد !

۳ نظر:

هلاغزب گفت...

فک کنی بری لوازم آرایشی کار کنی اون وخ منم که کلن تو خط رژ لب و لوازم آرایش(!) زرت زرت میام ازت رنگاوارنگ میخرم:دی
خدا رو چه دیدی شاید این جوری به برادران همکلاسی و برادران همکار لطف هم کردم!!

هلاغزب گفت...

از سال سوم دبیرستان دیگه نپوشیدم کاپشن سفیدم رو...

ولی... ولی دوسش دارم... دوسش دارم که بگم دلم می خواد کاپشن سفیدم رو بپوشم... ولی نمی پوشم... نمی پوشم...

یه چیزی میگم نخند... اگه یه روز عاشق بشم و اگه زمستون باشه و اگه یکشنبه باشه مطمئنم تنها کاری که اون روز باید انجام بدم پوشیدن کاپشن سفیده...

وحيد = وحيد نيك پندار گفت...

اين هم اسم و فاميل براي به وجود نيامدن تشابه اسمي !
آخيش .امروزم هم هوا آفتابيه !