آذر ۲۰، ۱۳۸۸

جوابيه !

ساناز خانوم ، در جواب كامنتت واست يه پست مي ذارم ! البته دوره دوره بيانيه است نه جوابيه !

خوبه كه آدم مسئوليت اشتباهاتشو بپذيره ! نمي شه همه چيز را گردن ديگران انداخت ! كوتاه ترين ديوار هم انگار ديوار خداست !

اشتباه ما آدما اينه كه فكر مي كنيم ميشه تنهايي خوشبخت شد ! هيچ كس تنهايي به خوشبختي نمي رسه چون لوازمشو نداره ! خدا عادله به همه آدمها چيز هايي داده كه براي خوشبخت شدنشون لازمه اما كافي نيست ! خدا به يكي پول مي ده به يكي نمي ده !‌كسي كه پول نداره به پول و احترام نياز داره و اوني كه پول داره به احساس منحصر به فردي كه در پس كمك كردن به افراد بهش دست مي ده ، نياز داره ! واقعا هم نياز داره ! تا به اين احساس نرسه ، انگار چيزي را گم كرده ! كلافه و سر در گمه !
ما همه نياز هايي داريم و در كنار اون ، چيز هاي با ارزشي داريم براي شير كردن ! عشق ، شادي ، پول ، علم ، احترام و ... چيز هايي هست كه ما مي تونيم به كسايي كه نياز دارند بديم و نياز هاي خودمون هم همين طوري توسط افراد ديگه بر طرف ميشه ! اينجوريه كه نه تنها آدم خوشبخت ، بلكه كلي آدم خوشبخت دارم !

پيوست يك : اگه دوست داشتيد به اول دو تا پاراگراف قبل ، "به نظر من " اضافه كنيد .
پيوست سه : هلا اين وبلاگ رو نيگا. بيا چند جا ديگه هم بريم ! خسيس نباش و چند جا شيريني بده !
پيوست پنج : ياد خرس مهربون كلاس افتادم ! با اون منطق منحصربه فردش( و به نظر من گاهي هم مسخره ) معلم ها رو آچ مز مي كرد !

۷ نظر:

وحيد گفت...

وقت نكردم بخونم فقط چرا اين وبلاگت انقدر ساده است ؟ قبليه خيلي قشنگ تر بود !

هلاغزب گفت...

هلا عمته!
بنده هلاغزب می باشد... الان داشتم "هلا" رو اون جوری می خوندم که در واقع هست بعد دیدم این هلا عجب چیزی از توش در میاد...

اتفاقا از همین تو ادرس رو در آوردم...اینجاا هم خیلی میگردم ولی از اونجایی که یه شخصیت مجازیم(!) میتونم ببرمت تو همین میز غذا بهت شرینی بدم... مجاز اندر مجاز! به نفع جیب من هم تموم میشه...

هلاغزب گفت...

به وحید:

تو همون وحید 70 درصدی؟ :دی

Brego گفت...

اوه اوه ببيخشيد !!!! :دي
بد جوري پايه مجاز اندر مجازم! تو كه داري واسه يه قهوه با ما مجازي حساب مي كني من كه ناهار پياده شدم چي بايد بگم !!!
آخ اون پست شهر شكلاتش دل منو برده ! مخصوصا اون عكس از ماگ هاش :ايكس !!!!

وحيد گفت...

تو اگه بخواي در مورد موضوعي بنويسي مي نويسي ، اگرم نخواي نمي نويسي !به سانازم كاري نداري ! d:
اين قضيه 70 در چيه ؟

Brego گفت...

هلاغزب !!! اين 70 % نيست ولي بي ربطم نيست !

وحيد : هيچي نيست ! موضوع تشابه اسميه !

هلاغزب گفت...

به وحید: دارم فک میکنم این توهم و مجاز چقدر داره پیشرفت میکنه و خب دارم به اون مرحله ای می رسم که گفتم می خوام کتاب بنویسم تا شخصیت هاش... (بقیه ش رو خودت می دونی)!

دوباره از سر شب اسم و فامیلیم رو سرچ کردم و از ریزالت 3500تاییش که همش هم خودمه بسی مشعوف شدم! خیلی مسخره س که واسه همچین چیز احمقانه ای مشعوف بشم ولی هستم... و نکته مهمتر درسته که همه اینا خودمم ولی هیچ کدوم ریزالت اصلی "من" نیست... منی که "یکشنبه" ها براش مهمه... منی که "برف" براش مهمه.. منی که دلش تنگ شده واسه "کاپشن سفید"... اینا همش ریزالت یک آدمیه که تبدیل شده به گیک دنیای آی تی!

و تو توی این وبلاگ دقیقا ریزالتی داری که خودت نیست...
کاش... کاش... با ریزالت واقعی خودم توی ریزالت واقعی تو کامنت میگذاشتم...