مرداد ۲۳، ۱۳۸۹

احسان علیخانی ؟!؟

بعد از شنیدن شایعه حضور احسان علیخانی و یا فرزاد حسنی به عنوان مجری برنامه ماه عسل ، با دیدن حسن جوهرچی بر روی صندلی مجری احساس خوبی بهم دست داد ! هیچ وقت فکر نمی کردم رسانه ملی من را به این حد به رسونه که از دیدن حسن جوهرچی به عنوان مجری یک برنامه خوشحال شم !

پیوست یک : باز هم تکرار می کنم که از ندیدن احسان علیخانی بسی خوشحال شدیم !
پیوست دو : از نظر من روزه خوری(در ملا عام غذا خوردن در ماه رمضان) کار بدی نیست ولی این خیلی ناجوانمردیه که روزه خور محترم دو ساعت قبل از افطار در مترو ساندویچ کالباس گاز بزند !
پیوست سه : چه خوب است که دیگر احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل نیست !
پیوست چهار : برای دومین بار از غذا های سامان گلریز طبخ نمودم ! سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی ! این نیز بسیار لذیذ بود !
پیوست پنج : تحمل احسان علیخانی غیر ممکن است مگر در مواردی که برای افطار مهمان داریم یا مهمان می شویم ولی سخت تر تحمل برنامه ، شنیدن تعریف دیگران از قیافه و طرز اجرای وقیحانه اوست !
پیوست شش : چه طور می شه کسی انقدر اجرای وقیحانه ( مخصوصا در برابر معلولین ) داشته باشه ولی از نظر دیگران اوکی باشه ؟
پیوست هفت : چرا احسان علیخانی فکر می کنه آسمان دهن وا کرده و این مثل یک نعمت بر ما نازل شده ؟

۴ نظر:

زهقا گفت...

اگر گفتی وجه مشترک فرزاد حسنی احسان علیخانی و داکتر چیه؟
ج) از تک تک سلول های وجودشون اعتماد به نفس بیرون می زنه:)

حاشیه: می گم پلو میگو و سوپ گوجه فرنگی باعث نشه هوو دار بشم برگو جان
=))

Brego گفت...

شما هوو داری ! هووت هم هلا ست !
راستی ! هلا را که میشناسی ؟ اگه نمی شناسیش همونیه که فکر می کنی !

زهقا گفت...

naaa
به هلا بگو لطفااا بی خیال بشه
چون آشپزی بلده خودش
من که بلد نیستم نیرو درست کنم نیاز به یکی مثل سامان گلریز دارم :(
خواااهش می کنم این پیام منو بهش برسون

هلاغزب گفت...

پیوست: صحبت های انجام گرفته در پارک لاله!